.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست حاميان امام جمعه بابل در ساري
جمع كثيري از اعضاي ستاد برگزاري نماز جمعه بابل صبح امروز با آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران ديدار كردند.به گزارش شمال نيوز اين ديدار كه در پي سخنان انتقادي هفته گذشته حجت السلام روحاني امام جمعه بابل درخطبه هاي نماز ...


جمع كثيري از اعضاي ستاد برگزاري نماز جمعه بابل صبح امروز با آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران ديدار كردند.
به گزارش شمال نيوز اين ديدار كه در پي سخنان انتقادي هفته گذشته حجت السلام روحاني امام جمعه بابل درخطبه هاي نماز جمعه به رئيس سازمان جهاد و كشارزي مازندان كه بازتاب زيادي در رسانه ها داشت صورت گرفت .
در گزارشي كه از سوي ستاد برگزاري نماز جمعه بابل به سايت شمال نيوز ارسال شد ،نماینده ولی فقیه تصریح کرد: حجت الاسلام حاج شیخ مجتبی(حسن)روحانی یکی از امامان جمعه موفق هستند که بسیار فعالانه ودلسوزانه برای حل مشکلات مردم در شهرستان بابل فعالیت می کنند .
امام جمعه بابل دارای خصوصیت بارزی هستند که از جمله آنها قدرت گویایی و نطق و مدیریت دلسوزانه ایشان است .قدرت مدیریتی ایشان بسیار خوب است .ایشان توانستند بعد از مرحوم آیت الله روحانی خلا فقدان ایشانت را پر کنند.
وي افزود بابل یکی از شهر های ولایی و نام آور کشور است. حجت الاسلام روحانی در این 9 سالی سکان امام جمعه بابل را در اختیار دارندزحمات زیادی را دلسوزانه کشیدند ایشان با دلسوزی تمام برای شهرستان بابل قدم بر می دارند و امروز حتی موفق به کارهایی شدند که مرحوم پدرشان نمی توانستند انجام دهند.
آيت الله طبرسي افزود:من شنیدم که اکثر قریب به اتفاق روستاهای بابل را مورد سرکشی قرار دادند و توانستند گره بسیاری از معضلات و مشکلات را با مدیریت صحیحشان باز کنند.وی خطاب به مردم بابل خاطر نشان کرد مردم بابل با امام جمعه تان حجت السلام روحانی باشید و از این راه خسته نشوید.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امامان جمعه همواره مورد انتقاد و مسائلی از این دست قرار می گیرند اما ائمه جمعه همواره سکان و تریبون نماز جمعه را علی رغم مشکلات زیاد رها نکردند زیرا اگر یک هفته نماز جمعه های کشور تعطیل شود انقلاب ما آسیب های فراوانی را می بیند و این خواسته دشمنان است که می خواهند سنگر نماز جمعه مورد هجمه قرار بگیرد و خلوت از جمعیت شود.
آیت ا... طبرسی به 5 مرداد سالروز اقامه نماز جمعه اشاره و تصریح کرد: با قطعیت می گویم اگر نماز جمعه نبود این همه برکات را نمی توانستیک از انقلاب شاهد باشیم که یکی از برکات عظیم آن پشتیبانی مادی و معنوی از جبهه های 8 ساله حق علیه باطل است.
هیچ کس نباید در صدد تضعیف سنگر نماز جمعه بر بیاید که انجام این کار در راستای هدف دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود زیرا اگر کسی که بخواهد مردم را به هر طریقی نسبت به نماز جمعه بی انگیزه کند و قدمی بردارد و یا کاری کند که این تریبون تضعیف شود در راستای اهداف دشمنان گام برداشته است.
وی ادامه داد: نماز جمعه یکی از ثمرات شیرین شجره طیبه انقلاب اسلامی است. وی خطاب به اعضای ستاد نماز جمعه بابل گفت: کارنامه روشن و کارآمد نماز جمعه بابل را بیشتر برای مردم تشریح و بیان کنید.امروز جوانان تشنه آموزه های ناب اسلام اصیل هستند اما دشمنان می خواهند تا اسلام بدون محتوا را که قدرت ایستادگی در برابر زیاده خواهی آنها نداشته باشد در کشورهای اسلامی وجود داشته باشد اما اسلام ناب دین و سیاستش با هم آمیخته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.